„Tworzenie doświadczeń klientów. Jak zrozumieć klientów, umieścić ich w centrum działań firmy i używając technologii cyfrowych, sprawić, by ją pokochali. Poradnik dla liderów, projektantów i menedżerów – od start-upów po korporacje.” Artur Urbański, Lucyna Dziewa
Rozbudowany podtytuł wyjaśnia wszystko. Przyznam jednak, że książka zrobiła na mnie duże wrażenie. Myślałam, że będzie pełna branżowego mięsa, niestrawnego dla nowicjuszy. Tymczasem ono owszem jest, ale podane tak, jak należy prowadzić nowego klienta – łagodnie i stopniowo. Właśnie tak autorzy wprowadzają w trudne i zawiłe arkana CX (ang. customer experience), czyli badania i tworzenia doświadczeń klienta.
Trochę anegdot i cytatów znanych postaci biznesu, kilka definicji, dużo obrazków i zanim zorientujesz się, wiesz jak fantastyczna czeka Cię nauka i chcesz więcej. Zwłaszcza, że za chwilę już śledzisz historię rozwoju cywilizacji. Od króla Fryderyka Wilhelma I, przez Henrego Forda i Sakichi Toyodę, nie inaczej. Dalej dowiesz się także czym jest design thinking, lean startup i agile. A jeśli czytasz i uczysz się wystarczająco uważnie, możesz spróbować opisać persony, określić model poznawania swoich klientów, stworzyć mapę ich doświadczeń w kontakcie z Twoją firmą oraz dowiedzieć się jak je mierzyć i jak interpretować te mierniki.
Aby to wszystko dobrze wyjaśnić, autorzy posługują się własnym bogatym doświadczeniem i wiedzą. Zaprosili także klientów, którzy opowiedzieli o swoich wyzwaniach i drodze jaką przebyli, by zbudować organizację stawiającą klienta w centrum biznesu. Korzyści z tego płynące to skuteczniejsza, efektywna realizacja celów biznesowych. A na tym zależy przecież i małemu, i wielkiemu przedsiębiorcy.
Książka ma wiele ilustracji, schematów, list, rozrysowanych procesów. Dzięki temu nawet trudną wiedzę łatwiej przyswoić. Ponadto podawanie tej samej treści w różny sposób: rysunkiem, danymi, przykładami, opowieścią jest ukłonem w stronę różnego typu odbiorców i świadczy o dużej znajomości przedmiotu. Jeśli nie wiesz o czym mówię, sięgnij po pozycję nr 2 z Biblioteczki Przedsiębiorczych.
Niezależnie od tego jaki biznes budujesz i ile jest w nim e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. W każdym bowiem biznesie klient jest jego osią i tylko dzięki niej dojedziesz tam, dokąd chcesz. Zanim więc sięgniesz po kolejne szkolenie sprzedażowe czy marketingowe, poznaj swojego klienta. Wykorzystaj do tego nowoczesne narzędzia. Z tej książki dowiesz się jakie one są, oswoisz się z dziwnie brzmiącymi dotychczas nazwami, zrozumiesz jak są przydatne, zechcesz zastosować. Przecież chcesz, by klienci pokochali Twoje usługi, Twoje produkty, Twoją markę. Przeczytaj „Tworzenie doświadczeń klienta” i wejdź na współczesną drogę prowadzenia biznesu, zwłaszcza biznesu online.
A gdyby przeraził cię ogrom spraw, którymi zechcesz zająć się w związku z tym nowym rozdziałem w rozwijaniu Twojego przedsięwzięcia, to wiesz, gdzie mnie znaleźć. Coaching przedsiębiorczości jest właśnie po to, by wspierać realizację Twoich wyzwań biznesowych.
.
W Biblioteczce Przedsiębiorczych znajdziesz także:
Nazywam się Monika Sowińska.
Jestem certyfikowaną coach przedsiębiorczych i wieloletnią mentorką startupów, z własnym, ponad 15-letnim doświadczeniem menedżerskim w biznesie online.
Wspieram ludzi, którzy rozwijają biznes, bo chcą zmieniać świat, ale giną we własnych aktywnościach – miotają się, blokują lub wypalają, przez co tracą radość i sens działania.
Uczę tak zarządzać biznesem, by z satysfakcją i sukcesem realizować odważne wizje.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Akceptując, zgadzasz się na ich użycie.AkceptujęOdrzucamPolityka prywatności
Biblioteczka Przedsiębiorczych #3 Tworzenie doświadczeń klientów.
„Tworzenie doświadczeń klientów.
Jak zrozumieć klientów, umieścić ich w centrum działań firmy i używając technologii cyfrowych, sprawić, by ją pokochali.
Poradnik dla liderów, projektantów i menedżerów – od start-upów po korporacje.”
Artur Urbański, Lucyna Dziewa
Rozbudowany podtytuł wyjaśnia wszystko. Przyznam jednak, że książka zrobiła na mnie duże wrażenie. Myślałam, że będzie pełna branżowego mięsa, niestrawnego dla nowicjuszy. Tymczasem ono owszem jest, ale podane tak, jak należy prowadzić nowego klienta – łagodnie i stopniowo. Właśnie tak autorzy wprowadzają w trudne i zawiłe arkana CX (ang. customer experience), czyli badania i tworzenia doświadczeń klienta.
Trochę anegdot i cytatów znanych postaci biznesu, kilka definicji, dużo obrazków i zanim zorientujesz się, wiesz jak fantastyczna czeka Cię nauka i chcesz więcej. Zwłaszcza, że za chwilę już śledzisz historię rozwoju cywilizacji. Od króla Fryderyka Wilhelma I, przez Henrego Forda i Sakichi Toyodę, nie inaczej. Dalej dowiesz się także czym jest design thinking, lean startup i agile. A jeśli czytasz i uczysz się wystarczająco uważnie, możesz spróbować opisać persony, określić model poznawania swoich klientów, stworzyć mapę ich doświadczeń w kontakcie z Twoją firmą oraz dowiedzieć się jak je mierzyć i jak interpretować te mierniki.
Aby to wszystko dobrze wyjaśnić, autorzy posługują się własnym bogatym doświadczeniem i wiedzą. Zaprosili także klientów, którzy opowiedzieli o swoich wyzwaniach i drodze jaką przebyli, by zbudować organizację stawiającą klienta w centrum biznesu. Korzyści z tego płynące to skuteczniejsza, efektywna realizacja celów biznesowych. A na tym zależy przecież i małemu, i wielkiemu przedsiębiorcy.
Książka ma wiele ilustracji, schematów, list, rozrysowanych procesów. Dzięki temu nawet trudną wiedzę łatwiej przyswoić. Ponadto podawanie tej samej treści w różny sposób: rysunkiem, danymi, przykładami, opowieścią jest ukłonem w stronę różnego typu odbiorców i świadczy o dużej znajomości przedmiotu. Jeśli nie wiesz o czym mówię, sięgnij po pozycję nr 2 z Biblioteczki Przedsiębiorczych.
Niezależnie od tego jaki biznes budujesz i ile jest w nim e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. W każdym bowiem biznesie klient jest jego osią i tylko dzięki niej dojedziesz tam, dokąd chcesz. Zanim więc sięgniesz po kolejne szkolenie sprzedażowe czy marketingowe, poznaj swojego klienta. Wykorzystaj do tego nowoczesne narzędzia. Z tej książki dowiesz się jakie one są, oswoisz się z dziwnie brzmiącymi dotychczas nazwami, zrozumiesz jak są przydatne, zechcesz zastosować. Przecież chcesz, by klienci pokochali Twoje usługi, Twoje produkty, Twoją markę. Przeczytaj „Tworzenie doświadczeń klienta” i wejdź na współczesną drogę prowadzenia biznesu, zwłaszcza biznesu online.
A gdyby przeraził cię ogrom spraw, którymi zechcesz zająć się w związku z tym nowym rozdziałem w rozwijaniu Twojego przedsięwzięcia, to wiesz, gdzie mnie znaleźć. Coaching przedsiębiorczości jest właśnie po to, by wspierać realizację Twoich wyzwań biznesowych.
.
W Biblioteczce Przedsiębiorczych znajdziesz także:
“Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć.” Thomas Erikson
“Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze.” Arkadiusz Skuza
O mnie
Nazywam się Monika Sowińska.
Jestem certyfikowaną coach przedsiębiorczych i wieloletnią mentorką startupów, z własnym, ponad 15-letnim doświadczeniem menedżerskim w biznesie online.
Wspieram ludzi, którzy rozwijają biznes, bo chcą zmieniać świat, ale giną we własnych aktywnościach – miotają się, blokują lub wypalają, przez co tracą radość i sens działania.
Uczę tak zarządzać biznesem, by z satysfakcją i sukcesem realizować odważne wizje.
Poznaj mnie bliżej.
Sprawdź, jak pomagam.
Zapisz się na newsletter.
Najnowsze wpisy
Kategorie
Chmurka tagów